Tuesday 19 November 2013

Kenduri Kenduri..

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera :)

Alhamdulillah harini dah pun masuk hari kedua cuti sekolah utk bebudak yang bersekolah lah kan. Dan aku telah pun habis paper STPM tuu ha.. hikhik. Apa perasaan ? Yeah lega laaa, tnya lagi. Haiyaa.. paper last haritu, paper Sejarah .. Feeling abis jawab paper tu.. Tah betol tak tak. Kahkahkah..

So, memandangkan cuti sekolah pun dah start, seperti kebiasaannya, maka banyak lah kenduri kendara yang rancak diadakan malah yang sedang berlangsung sekarang ni....he he he.. Aku pun tak terkecuali dari jemputan kenduri tuu.. 17 November yang lepas, aku pegi kenduri rumah cikgu yang mengajar Ekonomi kelas aku. Datin Fauziah Shamsudin.. Anak lelakinya yang kawen. Agak meriah la.. Al-maklumlah anak dato' kawen kau punnn.. HAHA. Tapi seriously cakap, datin ni tak macam datin-datin yang hampa dok tgk dalam tv tuu. Jauhh sangat bezanya.. Humble gila cikgu aku ni, dia takda lah demand macam datin lain tu.. Berlagak tak tentu pasal, sedangkan dia dapat datin pun dari husband depa. Betol tak ?? *angguk cepat.
Aku suka sangat cikgu ni sebab apa, dia tersangatlah sporting. Sporting maksimum! HAHA. Best bakhiaanggg bila dengan dia. Dia ajaq pun senang faham :D

Ni ada la 2, 3 keping pic dari rumah kenduri haritu. Sila lah tengok :)




Ni lah Datin Fauziah. Nampak muda kan :D


Haa yang pengantin lelaki tulah anak dia..






tuu saja.. Last but not least.. Jumpa next entry okeh ;)

                                                     Assalamualaikum :)

  

No comments:

Post a Comment